Saturday, June 4, 2011

Profil ahli Super Junior Kyuhyun (Maknae)


Nama sebenar: Cho Kyuhyun
Nama pentas: Kyuhyun
Tarikh lahir: 3 Februari 1988
Tinggi: 180 cm
Berat: 68 kg
Jenis darah: A
Nama timangan: Maknae (youngest) on top, Chic Kyu, Lord Kyu, Sulky Kyu, Ham Kyu, Kyuristinao Ronaldo, Fit-in Kyu, Baby Kyu, Shy Kyu, Dark Kyu, S Line Kyu, Doll Kyu, Model Kyu, Instinct Kyu,Captain Cho (diberikan oleh kakaknya) (Kyuhyun dikatakan mempunyai lebih dari 3000 nama timangan) 
Adik beradik: Kakak (nuna), Cho Ara
Pendidikan: Shincung Middle School, Yumkwang Highschool, Kyunghee University Global Campus (Major: Post Modern Music)
Gadis idaman: Cantik
Lagi tentang Kyuhyun:
  1. Salah satu hobinya adalah untuk tidak mendengar cakap orang lain dan menurut Kyuhyun dia suka membaca ketika menunggu di dalam bilik persalinan sebelum persembahan.
  2. Bila Kyuhyun tidur, selalunya dia akan berdengkur dengan kuat.
  3. Ketika perayaan Krismas, kanak-kanak selalunya akan menggantungkan stokin di depan katil mereka untuk mendapatkan hadiah dari Santa Claus, tetapi menurut Kyuhyun, dia akan menggantungkan seluarnya kerana dia percaya, dengan menggantungkan yang lebih besar, dia akan dapat hadiah yang lebih besar (Witty Kyuhyun)
  4. Sangat suka bermain. Semasa di sekolah dia akan berbincang dengan rakan-rakannya tentang permainan yang dimain dan menurut Kyuhyun dia tidak mempunyai elaun jadi dia akan menghabiskan masa bermain di rumah berbanding keluar bersama rakan-rakannya. Antara permainan yang dimainnya ialah 'Thousand Years/Infinity Gaming (?)', 'Starcraft', 'Diablo' dan yang terbaru ialah 'Sudden Attack'
  5. Warna kegemarannya adalah putih, biru dan hitam.

No comments:

Post a Comment